fredag den 9. november 2012

Men det skal byttes



Som skrevet i seneste indlæg, røg der lidt med hjem fra Primark (udover de strømpebukser, jeg kom efter, selvfølgelig). Det gik ikke stille for sig, så jeg nuppede både en plastikjakke, en bordeaux nederdel og et par skinnende glimmer-loafers:




Åh, den lykke, penge kan købe! Desværre har jeg ikke rigtig nogen, så det er om at prioritere... Wannabe læderjakken har det helt rigtige snit og flotte detaljer, men åh altså. Det er jo ren plastik, og så tror jeg hellere, jeg vil spare de 29€ og måske købe en rigtig læderjakke under udsalget. Glimmerskoene hapsede min indre skade (altså fuglen), før jeg nåede at tænke mig om. Må se, om jeg kan få vristet dem af  fødderne og få pengene tilbage. Men nederdelen til 4€ får lov at blive. Og de sorte strømpebukser.

8 kommentarer:

  1. noo jakken er jo perfekt!! Det er en keeper!

    SvarSlet
    Svar
    1. Men men... Suk. Den ér altså noget pæn. Hmm, godt jeg har 27 dage til at bestemme mig i, æhæh ^-^

      Slet
  2. Kan du sende jakken afsted til København istedet?!

    SvarSlet
  3. Øv, håbede lige det var nederdelen du ville af med. For så havde jeg gerne overtaget den... hvornår kommer der også en Primark her altså!? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre, dén holder jeg godt fast i ;)
      Hmm, vi må starte en underskriftsindsamling :p

      Slet
  4. Nederdelen er også super fin! Elsker farven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige den helt perfekte farve! :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)