onsdag den 7. november 2012

Vokseværk og rød panda

Verdens sødeste dyr; en glad, rød panda, i dagens anledning.

Nogen, der kan se noget nyt på bloggen? Jep, den har fået vokseværk! :Jeg har i lang tid ærgret mig over de relativt små billeder på bloggen og tænkt, at det skulle jeg have gjort noget ved. Efter at have ledt og googlet og jeg ved ikke hvad, fandt jeg så ud af, at Blogger har ændret indstillingerne, så man nu med ét tryk, kan gøre bloggen helt op til 1500 pixels bred mod kun 1000 tidligere. Dét erda smart (...at jeg ikke har opdaget det før, knap så smart).
Jeg håber, I er klar til større billeder - det er jeg i hvert fald!
(altså når jeg lige får det hele fikset - det kommer lige til at se lidt underligt ud i starten, æhæ)

Og mange tak for alle jeres tip i går! Jeg kom dog frem til, at det er lettest bare at ændre bredden i Paint, og så sætte ind i fuld størrelse. Mig+Paint = 

15 kommentarer:

  1. ...Har du seriøst givet pandaen glad mund?? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Du ved, før var den bare nuttet, efter mødet med Paint var den også glad ;) Det skulle jo passe til indlægget, hø.

      Slet
    2. Hahahaha sejt med den ekstra nuttet-effekt .. Og mega godt spottet Miriam :O

      Slet
  2. Er vild med den røde panda - skal også altid hen og stå og glane foran den i Aalborg zoo!
    Ps. Er også fan af vokseværket - ser godt ud!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh ja, den er bare SÅ nuttet! Det var den eneste grund til, at jeg tog i zoo her i Barcelona - og så var der en babypanda! SÅ nuttet!
      Og tak, det er jeg glad for, du synes!

      Slet
  3. .. anede slet ikke, at der fandtes røde pandaer.. Mit liv bliver aldrig det samme igen :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde jeg heller ikke, før jeg fandt den i Atlanta Zoo - mit liv blev heller aldrig det samme :D Såååå nuttet!

      Slet
  4. Hej! Jeg faldt lige over din blog og jeg er vild med den :)
    Jeg følger den nu, og jeg tænker på om du ikke kunne tænke dig at tjekke min ud og evt. følge den. Hav en god dag :)
    - http://littlefreak.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er jeg glad for, du synes :) Jeg kigger forbi!

      Slet
  5. Hvis Miriam ikke havde sagt noget, havde jeg altså ikke lagt mærke til det lille smil! :D Hvor sødt.

    Og det ser godt ud, med de større billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ! ^-^
      Og tak, jeg er glad for, at du kan lide det! :D

      Slet
  6. Stine, hvor gør man det med bloggen? Kommer det an på, hvilken skabelon man har?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror det er ligemeget, hvilken skabelon man har :) Man går ind under 'skabelon' --> trykker på 'tilpas' (den orange knap, under live-billedet af bloggen) --> og vælger 'tilpas bredder'. Og vupti - så er det bare at ændre bredden på bloggen! Det er simpelthen så smart! God fornøjelse :)

      Slet
    2. Jeg har forresten min blog til at være 1260 pixels bred og sidepanelet til 260, og så passer det med, at mine billeder skal være 900 pixels bredde.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)