tirsdag den 13. november 2012

En lykke kommer sjældent alene

I går var jeg så heldig at modtage et styks kageblanding fra den søde Natasia, der ikke syntes, jeg skulle snydes for kage i anledningen af hendes fødselsdag. Årh! Der troede jeg, at min lykke var gjort - indtil postbuddet også kom forbi i dag:


IIIIIIH! 


Så var der ellers dansk jule-survival kit for alle pengene! Jeg har simpelthen verdens sødeste familie, der har sendt alt, hvad vi skal bruge for at klare os indtil vi rejser hjem midt december:






Jamen der er jo både til risengrød, lækkerier fra Lagkagehuset, noget til hyttens fodbold-fan, den monsterbløde, mintgrønne fnullertrøje, verdens sødeste tændstikæske og en million kroner til mig. Og se da også lige, hvor sød årets skrabejulekalender er ^-^ Det bedste er dog adventskransen. Det er en tradition, vi altid har haft hjemme ved mine forældre, og den her har min mor selv flettet af min mormors lille plastjuletræ. Årh ♥ 

14 kommentarer:

  1. Hvor sødt! Det er dejligt med de julepakker. :)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin julepakke du har fået fra din familie :)

    SvarSlet
  3. Ih, hvor mega fint og sødt - synes det må være hårdt at undvære den danske julestemning, så godt du får send lidt pr postordre!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nu behøver jeg heldigvis ikke at undvære noget af det gode, danske :) (...udover selve familien, men heldigvis tager vi hjem allerede 16. december)

      Slet
  4. Sikke en skøn gave at få ind af døren!!! Dansk jul er noget helt specielt. Men du skal bestemt også glæde dig til at opleve julen "Nadal" i Barcelona. Det er så smukt i gaderne!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Absolut! :) Og det er det. Men ja jeg glæder mig også til at se julen på spansk, vi har helt indtil den 16. december at suge spansk julestemmning til os. Er sikker på, at det bliver noget lidt andet end hjemme i Sønderborg ;)

      Slet
  5. Wow, sikken julepakke! Hvor er du bare heldig, det er nok det bedste i verden at få sådan en skøn pakke :)

    Knus fra Marie
    www.nemesisbabe.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er skøn! Og jeg har været heldig med min familie, det er bare dejligt ^-^

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)