tirsdag den 6. november 2012

Fisk og pailletter


Hej hej! Så kører vi med de der outfit-indlæg igen, efter en lang pause. Jeg har jo tøj på hver dag og fotograf, lys og location inden for rækkevidde, såæh, med mindre der er massiv modstand (er der det?), så kører vi med det af og til.



  Cardigan og silketop: Genbrug. Nederdel: Newyorker. Pailletsko: Forever21. Ring: Claire's.

Jeg tror egentlig ikke, jeg har vist fisketoppen før. Jeg kunne slet ikke stå for de fine farver og mønsteret - se da bare den søde, lilla blæksprutte på billede to ^-^ Og så er den i silke og direkte importeret fra Atlanta (❤). Kombineret med rolige farver og pailletter på fusserne var jeg klar til spanskundervisning og skole. Hola!
(at nederdelen så konstant krøb opad, det behøver vi altså ikke tale om)


Og lige et spørgsmål. Mine billeder bliver presset sammen, når jeg uploader dem via Blogger, og derfor uklare og grumsede. Og det er jo ikke lige det, der var meningen med mit Sony Nex-5. Så hvor fungerer det bedst, sådan noget billede-upload? Jeg har egentlig en profil et sted, jeg kan bare ikke huske hvor. Æhæ.

9 kommentarer:

  1. Jeg bruger photobucket, det er nemt, og der kan man også redigere sine billeder...

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå ja, det er dér, jeg allerede har en konto! Den må jeg hellere komme i gang med at bruge. Tak! :)

      Slet
  2. Jeg gør dem mindre inden jeg putter dem på. Bruger et program der hedder VSO image resizer, så højreklikker man bare på filen og ændrer størrelsen. Og så så når jeg sætter dem ind, så er det i fuld størrelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også kommet frem til som det letteste - bare med paint, vi er nemlig rætti' gode venner ^-^ Tak for input!

      Slet
  3. Jeg er helt vild med din ring!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :) Det var også kærlighed ved første blik, den måtte bare med hjem. Og så er det bare sådan en billig sag til 5€ ;)

      Slet
  4. Jeg burger også Photobucket. Især fordi jeg lærte da jeg var hos blogspot, at når du uploader direkte til bloggen så sluger det din plads til billeder på bloggen. Jeg nåede nemlig det punkt, hvor jeg ikke kunne uploade direkte til bloggen mere. Så skulle jeg ind og slette gamle billeder før der var plads til nye!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ, det punkt nåede jeg lige da jeg var kommet til USA - ret dårlig timing! Jeg valgte så bare at betale de der $5 om året, så det fungerer fint nu :)

      Slet
  5. Ja det er rigtigt, jeg har også brugt det engang :) Tak for input :)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)