mandag den 5. november 2012

Update på Nelly-udsalget

Nåmen, her kommer det længe ventede (...nej?) svar på det store spørgsmål: Fik jeg virkelig lov til at købe Nelly-tingene til minus 95-97%? Svaret er....:


Jaaaaaaah! Der skal nok komme nogle bedre billeder med det på, når tid er. Jeg bliver jo først forenet med det til december, når jeg skal hjem til jul (hurra!).

(men hvis du følger bloggen på Facebook vidste du det allerede. Undskyld til jer, og til resten kan jeg kun opfordre til at følge her ^-^ Så kan I f.eks. se, hvad jeg har udnævnt til årets overskrift i den skriftlige presse, hæ hæ)

8 kommentarer:

  1. sikke nogle fine items (;

    Knus Stephanie
    http://www.FashionBySterup.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er glimmertoppen bare fin :)
    De har virkelig nogle flotte sager sat ned på nelly pt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaah, glæder mig til at komme hjem til den ^-^
      Det har de virkelig, jeg har også en del ting jeg lurer på. Uden at købe, selvfølgelig, host.

      Slet
  3. Heldige dig :)
    Rigtig fede indkøb

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan vi godt blive enige om ;)
      Og tak :)

      Slet
  4. Svar
    1. Det er godt at høre, at du ikke er spor misundelig ^-^

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)