lørdag den 10. november 2012

Én appelsin i hånden

...er bedre end 10 i turbanen. Eller er det ikke helt sådan, det er? Hmm. Nå, men da vi i går var på vej til Lidl (af alle steder...), udbrød min bedre halvdel pludeslig et begejstret 'SE!':



Øj, et vaskeægte citrustræ! Det er sådan nogle danske tilflyttere ikke vant til, så jaæh, gæt selv, hvad vi så blev nødt til:



Hæ hæ. Den er rimelig hård endnu, men dufter helt ubeskriveligt godt.
(Det er så heller ikke sådan specifikt en appelsin, men citrusfugt er det da)

2 kommentarer:

  1. Hej Stine. Kom ved et tilfælde forbi din blog. Og sidder lige nu med et smil på læben!! Jeg gik for 3 år siden på ESERP på BA'en :) Når jeg læser dine indlæg er det virkleig som at gense mine første mdr. i Barcelona. Jeg glæder mig til at følge dit liv dernede. Var tilbage i byen i sommers, for første gang efter jeg boede dernede. Jeg havde savnet den, så meget. Lov mig at nyde hvert eneste sekund for du får ikke den oplevelse igen. Håber du vil kigge forbi min blog og måske også har lyst til at følge mig. Knus Dots.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hvor sjovt! :) Og jeg prøver så godt jeg kan at nyde det, for det er absolut fantastisk! Jeg kommer til at lave masser af indlæg om det hele, jeg kan slet ikke lade være ;)
      Og jeg kigger forbi! :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)