søndag den 11. november 2012

Skater dress


...hedder den kjoleform åbenbart, som jeg er allermest vild med. Skåret i taljen og med lidt strut i skørtet, så er vi godt kørende.
Nogen husker måske, at jeg sidste år anskaffede mig et pailletvidunder i netop denne stil. Desværre var den for lille, og med blødende hjerte sendte jeg den tilbage til Asos. Og eftersom jeg kort tid efter rejste til Atlanta, bestilte jeg ikke en ny. Siden har jeg dog tænkt en del på den. Og forleden fandt jeg den på ebay...


Og nu er den endelig min! Ih altså, glæder mig meget til at have den på.

Og nå ja. Det bordeaux blondevidunder fra H&M, jeg savlede over forleden, er nu også blevet min. Hurra! Ikke at jeg pludselig har vundet i SU eller lotto, men på Trendsales bød den sig til til 100 kr. inkl. porto(!). I lige min størrelse! Så nu ligger den hjemme i Danmark og venter på mig ^-^ Åh så dejligt.

Hvis andre skulle være til pæne skøjtekjoler(?), har jeg samlet lidt forslag her:



Flaskegrøn og blonder 300,- / Pailletter og strut 62,51€ / Galaxy og cut-out 30,56€ / Basis bordeaux 30,56€

Så.Pænt. Jeg er specielt oppe at køre over nr. 1, der er absolut fantastisk og har mit navn skrevet over alt på sig. Men desværre ikke på mit dankort. Nr. 7 med galaxy printet ville også pynte noget så dejligt i mit klædeskab. Jeg bliver simpelthen nødt til at få mig et arbejde, hvor jeg skal gå i pæne kjoler hver dag (og har råd til at købe dem. Mindre detalje).

10 kommentarer:

  1. Hihi hvor kan jeg godt lide, at du har sat dit eget hovede på figuren i starten af indlægget :)
    Jeg er også helt vild med nr. 7. Den er bare pæn :)

    Hvis du har lyst, så har jeg pt. en give away kørende om et tørklæde fra Kudibal.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ, ja jeg kan jo altid håbe, at de lange stænger og figuren følger med kjolen ;)
      Åh ja, den er så fin :)

      Slet
  2. Åh, er med dig på #1! Den er da bare fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er bare SÅ pæn! Håber lidt på, at den bliver sat (meget) mere ned, så jeg kan hapse den ;) Eller at jeg vinder i lotto, selvfølgelig.

      Slet
  3. Shit den er lækker - elsker farven! :)

    SvarSlet
  4. I'm with ya!

    Jeg elsker simpelthen det snit og det er så flatterende på stort set alle. Jeg overvejer kraftigt blondesagen i grøn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Wuhuu!
      Det er nemlig det - taljen bliver markeret, og hvis man ikke skulle have den fladeste mave, bliver det også skjult. Og jeg siger GO, den er simpelthen så pæn. Jeg håber at finde den på udsalg, så jeg kan tilføje den til samlingen - indtil da må jeg 'nøjes' med den bordeaux.

      Slet
  5. Uhh hvor er det mange fine! og som gammel skøjteprinsesse er de jo lige min stil.. især den første som rigtig glimter :b

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaah ^-^ Og nej hvor sejt! Da jeg var yngre ville jeg også rigtig gerne gå til skøjtning, der var bare laaangt til nærmeste skøjtehal. Æv!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)