lørdag den 3. november 2012

Hep hep!

Glæder sig, hvem, mig?

Gæt, hvad jeg skal i aften ;)

5 kommentarer:

  1. Ad en grim bluse, men god kamp - den er jo i fuld gang nu! ;) Hilsen en Real Madrid-fan...

    Ej, had til Barcelona aside, så håber jeg du nyder kampen! Var i sidste måned i Madrid for at se Real Madrid spille mod Deportivo La Coruna og det var såååå fedt endeligt at sidde der efter at have været fan af dem så længe jeg kan huske. Og selvom du måske ikke er helt så vild med fodbold som jeg er (det er svært at være!), så er jeg sikker på, at du får den vildeste oplevelse :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha! ;)
      Hvor fedt at du endelig fik set dit yndlingshold! Jeg var nu også glad nok for at se Barca, for selvom jeg ikke er passioneret fan, var det for vildt at sidde på Camp Nou med 82977 andre og se en rigtig fodboldkamp.

      Slet
  2. Åh nej piger! Jeg fik jo bare at vide, at jeg skulle se Barca. Og så var der sådan en gul bold. Den var rund. En golfbold er da hvid, ikke? Og ishockeybold, hmm, det var lidt koldt, så måske?

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)