torsdag den 22. november 2012

Begavet

Jeg havde en ret lang lektie-nat i nat, så da postbuddet ringede på dørtelefonen 11.30, var det en brat vækning, og jeg tumlede ud for at trykke på den rigtig knap (...hvilket godt kan være lidt svært, når man lige har været i drømmeland. Startede med at ramme lysknappen). Søvndrukken ventede jeg på, at han kom op, men der kom ingen. Falsk alarm, tænkte jeg, og gik ind og sov et par timer mere. Gab. Da jeg stod op nogle timer senere vurderede jeg, at jeg dog hellere måtte smutte ned til postkasserne. Det kunne jo være, at min Fjällräv var blevet dumpet der! Men niks, snydt igen. I stedet var endnu bedre :D


Ih! Så var der simpelthen mere jul til mig ^-^ Tak til sødeste moster og onkel!






Næbdyret Perry, Hello Kitty, Angry Birds, godter og jul i en stor forening ♥ Og så er det simpelthen smart, de små pixi-bøger er med sangtekster til danske julesange. Så bliver der ingen problem til adventssøndagene! Er der egentlig andre, der har den tradition? Jeg er vokset op med, at hver søndag i advent bliver der sunget julesange til den tændte adventskrans, men når jeg fortæller om det, er der aldrig særlig mange, der gør det samme. Hæ. Men nu venter jeg spændt på, at det bliver december!

12 kommentarer:

  1. Næh, det gør vi heller ikke... Men vi spiser til gengæld en del af det juleskum der!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det troede jeg egentlig også lidt var sådan en tysker-grænse-ting. Efter at havde set udbredelsen diverse steder, må jeg dog tage den antagelse op til genovervejelse, hæ.

      Slet
  2. Ej, hvor er det en dejlig overraskelse.

    SvarSlet
  3. Jaah!
    Endelig en som også har den tradition!
    Min familie og jeg har gjort det lige så længe, jeg husker, og det er simpelthen det aller hyggeligste (selvom andre synes det er noget så mystisk (; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hurra, jeg er ikke alene! :D Og ja det er bare så hyggeligt, og en god måde at varme op til jul på :)

      Slet
  4. Nøøøøj en lækker surprise! :) Håber du snart kigger forbi min blog igen. Savner dine skønne kommentarer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaah! ^-^ Hvor er du sød, og bare rolig, I'll be back ;)

      Slet
  5. Sikke en fin pakke :D din moster og onkel kender dig sørme ret godt :D
    Jeg har aldrig hørt om den tradition, hehe, men søde bøger :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør de :D Og så kigger de også med på bloggen ;)
      Tsk Natasia, du burde du da netop, med alle de børn, du altid omgiver dig med - julen er børnenes fest, og så skal der synges :D ;)

      Slet
  6. Ej hvor mega hyggeligt :D Det må være så sjovt at få en hel kasse med julesager hjemmefra - gid jeg fik en sækfuld juleskum ind af døren, jeg kunne godt lige kværne en pose eller ti!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaah :D Det er det i hvert fald, det er en kærlighed og betænksomhed med alle de favoritter ^-^
      Ha ha, en sækfuld juleskum ville være godt!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)