søndag den 4. november 2012

FC Barcelona vs. Celta de Vigo


Jep, i går var dagen, hvor vi havde slagten sparegrisen og tog ind for at se Barca spille. Min bedre halvdel er stor fan, så jeg var også blevet udstyret med de rigtige farver.


Et flag måtte jeg dog ikke få. Æv.


Camp Nou var let nok at finde - hvis man var så heldig at få mast sig selv ud af den overfyldte metro i tide, var det bare at følge strømmen (og så lige forbi alle boderne, suk. Jeg vil have t-shirt! Og flag, stik mig et flag! Be' om).


Og så var vi ellers klar til at lade kampen begynde.


Efter opvarmning til 'Call me maybe', selvfølgelig. Hæ hæ.


Man er vel studerende (...ikke engang så heldig at være på SU. Endnu), så vi havde medbragt nybagte valnøddeboller. Det var nu også ret godt.



Hep hep!


Se, det var lige sådan et orange flag der, jeg skulle have haft!



Og Celta-fans buret inde allerøverst oppe. Hæ.


Og så med bjerget i baggrunden. Pænt. Med de høje pladser fulgte der i det mindste udsigt med.


Måååål! Kampen endte 3-1, wuhuuu.


Der var 82978 personer inde at se kampen (det er seriøst flere end der bor i Sønderborg! Hvor vildt er det ikke lige?).


Så på trods af lidt tullen rundt på stadion og en hurtig tur i supermarked, skulle vi alligevel stå i kø for bare at komme ned i metroen. Det har jeg alligevel ikke prøvet før O.o (men se, Messi tog også toget ;) )

2 kommentarer:

  1. Ser ud til, at det var en mega fed oplevelse. Det gad jeg selv godt opleve :) Ser rigtig hyggeligt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det i hvert fald! :) Det kan jeg helt bestemt anbefale, hvis man er i Barcelona.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)