mandag den 12. november 2012

Det er gratis for terror

Efter lang, lang tid med Internet Explorer er jeg endelig skiftet over til Google Chrome. I bagklogskabets klare lys kan jeg godt se, at det skulle jeg have gjort for lang tid siden, ahæm Specielt den funktion, der oversætter en hel hjemmeside er jo genial - i hvert fald, hvis man tit havner på spanske hjemmesider. Men'æh, det der Google Translate har dog sine begrænsninger:


Eller, det håber jeg i hvert fald, at det er forkert oversat O.o Må nok hellere lade være med at købe dette Groupon-tilbud, bare for en sikkerheds skyld.

2 kommentarer:

  1. Endelig Google Chrome! Så bliver jeg ikke nødt til, at dræbe mig selv lidt, hver gang du viser screenshots :b

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha! Nej men'æh, det er jeg da glad for at høre ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)