fredag den 30. november 2012

Mintgrøn trøst


Den sødeste mingrønne æske med de sødeste ugler. Lige sådan noget, der får mit hjerte til at smelte, specielt når det er givet med kærlighed. Tak til mine søde forældre for at gemme adventsgaver i lejligheden, og afsløre dem før tid, når verden er ond mod mig 


Og så har min søde far fødselsdag i dag! Jeg har sendt min bedre halvdel som repræsentant, og vil fejre fødselaren herfra med masser af cola og verdens sødeste Baby Roligan Hoptimist. Tillykke! :D

8 kommentarer:

  1. Jeg takker og også tak for gaverne, Stine. De er rigtig fine og dem får jeg glæde af hele julen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt :D Husk at vaske sokkerne af og til, der skal jo gås' på bordet juleaften ;)

      Slet
  2. Hvor er det papir bare kært :)
    Og hvor er det bare nogle søde forældre du har :)
    Øv Stine, håber så meget at det hele ordner sig på den gode måde.
    Og stort tillykke med din far :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er bare alt for nuttet, og lige min smag ramt 100% ^-^ Så ja, de forældre har jeg været heldige med, så søde og betænksomme :)
      Og mange tak til begge dele!

      Slet
  3. Aw for filan hvor er de søde de ugler! Åhr! Hehe.

    Jeg vil lige fortælle, at jeg lige nu har en adventsgiveaway kørende på min blog, hvor man kan finde Essie-neglelakke. Hvis det har interesse kan konkurrencen findes lige her:

    http://juliemonberg.blogspot.dk/2012/12/giveaway-1-sndag-i-advent.html (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaah ^-^ De får altid lige humøret til at stige lidt, når jeg kigger på dem.
      Tak for tip, så håber jeg bare, jeg vinder ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)