fredag den 16. november 2012

Gi' mig: pailletter på nederdel


Hvis der er noget, jeg kan lide, så er det ting, der skinner. Og specielt pailletter. Så da jeg i Topshop spottede ovenstående vidunder af en pailletnederdel, var det kærlighed ved første blik. SÅ pæn! (...ikke at jeg lige vil style den helt sådan der. Det røde hår er jeg til gengæld frisk på at prøve). Af uransaglige årsager var alle priserne væk, men på nettet kan jeg se, at den koster 45£; ca. 420 kr.. Og så plejer tingene at være dyrere i euro O.o Det er godt nok mange penge for fattige mig, men prøv at se, hvor pænt det ville være:


Suk. Man kan ikke få det hele, men man kan altid håbe, den ryger på udsalg!

2 kommentarer:

  1. Ååh, det er lige ved at jeg vil sende dig pengene til den - den er SÅÅÅ flot og den ville være perfekt til dig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Do it, do it! ;) Prøv lige at tænke på, hvor fiiine billeder, der så ville komme på bloggen, og hvor meget lykkelig udstråling, der ville være! Str. 12, tak ;) Ha ha!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)