fredag den 16. november 2012

Mintgrønt fnulleri og glimmer

Angora-cardigan: H&M. Sort silketop: Genbrug. Blomstret nederdel: Arvestykke. Glimmersko: Primark. Neglelak: Barry M 216 Silver Cascade. Affald: Rester af solvogn

Så kom der gang i den dejlige, bløøøde cardigan. Jeg kombinerede den med en silketop for ikke at ligne en mintgrøn udgave af den afskyelige snemand (...eller bare noget andet meget fluffy). Til gengæld tog både nederdel og strømpebukser imod en del, men pyt. Trøjen er så rar ^-^
Nederdelen er en gammel sag fra min bedstemor, som min søster har lagt op fra midi- til skater-model. Yndlings.





...og så er sådan noget hverdagsglimmer altså ren livskvalitet! Kald det narcissistisk, men jeg kan blive ved at kigge beundrende på mine glimmernegle. SÅ pænt ;)

6 kommentarer:

  1. Lækker trøje. Jeg elsker også mine strik selvom de efterlader rester på stort set alt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja det er lige det, man må lide for blødheden :p

      Slet
  2. Ha! Jeg har også lige købt en angora-tingest fra H&M. Den fælder lystigt om kap med Frank...

    SvarSlet
    Svar
    1. ...men så kan du jo skyde skylden på ham! Når sofa, puder og alt andet er helt fnuldret til her, er det mig, der får det onde blik O.o

      Slet
  3. Dejlige billeder! Jeg er glad for, at du lige præciserede hvad affaldet var - det var det første, der fangede mit øje. Hehe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ha ha, ja der skal ikke være tvivl om noget her ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)