søndag den 6. marts 2011

Arvestykker

Under kraftig opfordring fra min søster (tak Iben ;) ), havde min bedstemor i dag taget sin smykkesamling med til mulig udlodning blandt os 4 kusiner og min faster. Der var rigtig mange fine ting, og så er det jo en del sjovere at arve på forhånd. Så kan hun jo også se os gå med smykkerne og have glæde af dem (:


Jeg fik sølvringen med rav, den har været min oldemors. Den firkantede ring hapsede min søster, den fik jeg ikke lige historien bag, men det har i hvert fald været min bedstemors, hø. Jeg  kan godt lide, at der er en historie bag smykkerne, selvom dem fra H&M mm. også er flotte, er det bare ikke helt det samme. Så tak for smykker til ældre familiemedlemmer (:

Min søster fik også nogle øreringe, som passer utroligt godt til en halskæde fra H&M:


Det er da lidt sjovt, at designet ligger så tæt op af hinanden, men ret fint. Vi fik også et fint sæt med nogle turkise sten på sølvbaggrund, øreringe, armbånd og halskæde - til deling! Det glemte jeg selvfølgelig at tage billeder af, men pænt er det. Så må vi se, om jeg nogensinde får det vristet fra min søster ;)

5 kommentarer:

  1. Næh det bliver ved mig! Som søstre vi dele, og jeg nupper det hele :D

    SvarSlet
  2. Tsk, det tror du - bare vent ;)

    SvarSlet
  3. Og jeg har et gidsel - det er nuttet, har en pelset hale og siger *piv piv* ;)

    SvarSlet
  4. MIT EGERN! NEEEJ! Har du allerede fået det? Jeg troede først, at det kom i morgen :D

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)