onsdag den 16. marts 2011

God mad, let at lave

Haps haps, det er jo ikke lige altid, man får planlagt aftenens måltid i tide. Men så er det godt, at man har fundet sine personlige favoritter inden for hjemmelavet, nærende og billig fast food:


En dåse makrel på tre stykker rugbrød, skåret ud i små hapser - så er det lettere at se tv imens ;) Specielt min favorit når jeg er alene hjemme.


Det billede blev vist taget lidt sent, men havregrød er også en sikker favorit. Og så med en god klat hindhærmarmelade eller æblegrød på, så smager det ligefrem lækkert.


Og til sidst, den lidt mere tidskrævende, men nok også det, der kommer tættest på almindelig aftensmad herhjemme. Pastasalat ala køleskabet, hø. Denne udgave med pasta, creme fraiche, gulerødder, tomat og diverse krydderier. Mums.

Okay, vi burde seriøst blive bedre til det der med madplan. Det må vi hellere kigge på engang.

3 kommentarer:

  1. Hehe, sådan spiser jeg også når jeg er alene hjemme! Tippet om syltetøj på havregrød må jeg prøve, jeg plejer at bruge rosiner, kanel eller frisk frugt.

    SvarSlet
  2. Æblemos i havregrøden er også godt... og så med lidt kanel på :)

    SvarSlet
  3. Stine: Jeg er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste ;) Og det er altid godt med noget inspiration, jeg vil prøve med kanel næste gang (:

    Solajma: Ja æblemos plejer vi også tit at bruge (: Men det med kanel lyder som noget, der også skal prøves:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)