tirsdag den 29. marts 2011

Bikini-tid

Ah okay, så ikke lige endnu da, men det er i hvert fald ikke for tidligt at købe en (eller 2 ;) ).


Når man har 65 i omkreds, mere end b, og gerne vil have en ordentligt pasform, er H&M og diverse andre dejlige butikker ikke så anvendelige. Så er der næsten kun undertøjsforretningerne tilbage, og jeg nægter simpelthen at give en mindre formue for en bikini købt efter udelukkelsesmetoden. I stedet har jeg opdaget, at Asos sælger badetøj i et bredt udvalg af størrelser - og en meget fornuftig pris :D


Således kostede den prikkede 14£ og den gule 6£. Den gule er nu mest som reserve, det skader jo aldrig at have 2 til den pris. Den er egentlig neon-gul, men den farve havde ikke rigtig lyst til at samarbejde med kameraet, hø. Forhåbentligt samarbejder den bedre med min hudfarve.

Nu skal jeg nok bare have fundet en matchende underdel - men dét kan jeg heldigvis godt finde i den lokale H&M! (: (forhåbentlig i hvert fald. 7-9-13)

2 kommentarer:

  1. Tak for tippet! Jeg bruger 70 i omkreds, og den størrelse fås ikke i større skål end C, så jeg har præcis samme problem. Må på bikinijagt på asos...

    SvarSlet
  2. God jagt! (: Jeg blev også meget glad, da jeg opdagede det, tænk at man ligefrem kan købe de pæne bikinier, og ikke bare kigge beundrende på dem (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)