torsdag den 17. marts 2011

ABC... Øh...

'Æh, øh, hvordan staver man lige til det? Ah, skidt pyt, det er jo ligegyldigt, det er jo alligevel bare vores kunder, der ser det.' Ligesom dengang med Rema1000 og deres tranebæ, hø hø. Og ellers så er det godt, at jeg og min lille mobil er på pletten:


Dobbel? Er det mon det, vi andre ville kalde dobbelt? Hmm. Og for at det ikke skal være løgn, har jeg set det både i Føtex og Bilka, hæ hæ.


Fordi det bare tager aaalt for lang tid at printe sådan et nyt stykke A4-papir ud. Så vi prøver da bare med en kuglepen i stedet - G og F minder jo også helt vildt om hinanden. (Og så skal 'tøjstang' være  i ét ord og 'over for' i to ;) ) Tak til Kvickly!


Er det en eller anden form for joke, hø?


Og til sidst, mig... 'Kære mor, hvis du ikke kan lide den brødrister, jeg har købt til dig, så jeg har jeg taget et billede af den anden'. Jeps, et sikkert sammenligningsgrundlag!

(og hvis jeg kender mig selv, er der sikkert sneget sig en eller flere fejl ind i indlægget, bare lige for at understrege emnet ;) )

7 kommentarer:

  1. Hehe, jeg var også i Super Best forleden, hvor man kunne købe en bakke Jordbør :P

    SvarSlet
  2. Hehe, hvor sjovt ;)
    Hvordan har du fået din blogadresse til at stå på alle billederne? ;)

    SvarSlet
  3. Haha, det er fantastisk. Jeg elsker at finde stave- og grammatikfejl på de større butikskæders skilte - den fra Kvickly er virkelig god. :)

    SvarSlet
  4. Haha, hvor er du bare god til det :D Det er altid sjovt at finde nogle fejl i butikker

    SvarSlet
  5. Det er ret imponerende at Kvickly har fået hele tre fejl ind på det samme skilt!

    SvarSlet
  6. Janne: Ha ha, det lyder mere som noget til at transportere jord i, end noget spiseligt ;)

    Natasia: He he, ja ;) Og det er skam bare min gode gamle ven; paint (:

    Tine: Åh jeg er glad for at høre, at der er andre som mig ;) Og ja det har de gjort godt ;)

    Louise Cecilie: Tak :p Det springer bare sådan i øjnene på en, synes jeg (:

    Stine: Ja det må man sige, de har vist ikke været spor kritiske.

    SvarSlet
  7. Hehe.. tænke jeg nok, også eftersom det ikke var på alle billeder i de andre indlæg :P

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)