tirsdag den 8. marts 2011

Gemmeleg

Ti hi, hej søster ;)
...det er hun ikke specielt god til, hva'? ;) Lidt ligesom den der ministerrokade. Træt (og sulten!) kommer man hjem fra skole og arbejde, man smider sig på sofaen med en skål førstehjælp, og hvad er der så i fjernsynet? 'Breaking News!' på både DR og Tv2 - jamen er det ikke det, vi har News og Update til? For det her var der ikke specielt meget afslapning i. DR skiftede dog godt nok over til en genudsendelde af Aftenshowet efter 1,5(!) time, men det havde jeg jo ligesom også set. Altså! Godt jeg havde noget faglitteratur at læse i i stedet: FastfoodNationen. Man bliver jo helt lækkersulten.

Og niks, jeg har ingen spændende tv-kanaler. Til gengæld får jeg lavet lektier og hår råd til lidt nyt tøj af og til.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin ring :-) Hvor er den fra?
    Jeg er blevet fast læser på din blog nu og ville være rigtig glad, hvis du ville være på min: a-by-c.blogspot.com

    Xoxo

    SvarSlet
  2. Min søster er også helt vild med den (: Den er fra Asos af (:
    Tak, det er jeg glad for (: Og jeg kigger forbi (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)