tirsdag den 1. marts 2011

Hoptimistisk

Er der noget sødere, end sådan en glad Hoptimist? Ikke meget i hvert fald, specielt de lidt særlige udgaver står meget højt på min ønskeseddel. Så her har jeg samlet mine favoritter, og jeg må sige, at gavekortet til Inspiration brænder i lommen - en eller anden, overtal min kæreste tak! ;)
Nå, men nu til nutteheden:

Mød Chick og Chuck, verdens sødeste små kyllinger. De koster hver 150,- og kan bla. købes her.  De fås også i hvid, det ville da være perfekt køkkenpynt! (:


Et lille rensdyr, Baby Rudolf, til når den sæson kommer (: 180,- her.

Og så til min favorit, som jeg vil ha'. Den sødeste lille Baby Rooligan, som vil være så sød til min store udgave af den (: Min kæreste har fødselsdag en måned før mig, overvejer om han mon skulle have den, hæ hæ ;) Den koster også 180,- her og hvor den ellers sælges.

Og misundelse er godt nok en grim ting, men jeg vil lige vise mine forældres Hoptimister:

Smil over hele linjen, hø hø - hun ligner da ret godt, ikke?
Træ-udgaven af Bimble i stor og lille - mig og min søster anno 1997, siger de (: Dem vil jeg også have, når jeg bliver rig og berømt. Indtil videre vil jeg dog kunne nøjes med de ovenstående, der er jo også kun for 660 kr. ;) Det er faktisk kun 60,- mere end vores tilgodebevis/gavekort ved Inspiration, det kunne jeg da godt betale, hvis det er. Og så ønske mig de hvide kyllinger til fødselsdag. Be' om!

6 kommentarer:

  1. Jeg elsker hoptimister, men jeg er bare så nææææriiiig :-/

    SvarSlet
  2. *host* det må være den anden søster ;)

    SvarSlet
  3. Sandra: Ja de er desvœrre ret pebrede. Men jeg er jo pœnt sparsommelig på nœrmest alle andre områder, og så er der jo også lige det der gavekort til Inspiration, hœ (:

    Iben: Altså... hende, der også hedder Iben og ligner dig på en prik? ;)

    Emilie: Ja de er slet ikke til at stå for :D

    SvarSlet
  4. Ih sådan en kylling hoptimist må jeg have mig :D Har allerede et rensdyr. Dem i træ er jeg dog for nærig til at betale for.

    SvarSlet
  5. Også mig :D Og jeg misunder dig dit rensdyr (: Men sådan et skal jeg nok også få snitterne i engang ;)
    Og ja, sådan har jeg det også med dem i trœ. Så skulle jeg virkelig VIRKELIG have mange penge, for at prioritere dem. Men søde er de nu alligevel synes jeg (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)