mandag den 21. marts 2011

Dagens dværg i striber

Cardigan, ballerinaer og tanktop: H&M. Jeans: Primark.
Billeder taget oppefra gør sjældent noget godt for nogen. Så jeg kompenserer med et stort smil, og sørger for at instruere min søster bedre næste gang (og tager mit eget kamera med).

I dag har jeg ellers påført mig et af mine bedste Barcelona-køb, perfekte jeans fra Primark til 11€. Selvom det lyder lidt smådyrt, når jeg kan afsløre, at toppen var sat helt ned til 1(!)€, hø hø. Ret gode kup, men mere om det, når jeg får lavet indlæg om alle mine køb (: For nu: Pizza og varm kakao!

3 kommentarer:

  1. Hey! Jeg tog da 4 gode billeder og 1 dårligt.
    Du har så bare valgt det dårlige :D

    SvarSlet
  2. Wauw, de der jeans ser altså også perfekte ud!! :)

    SvarSlet
  3. Iben: Med mindre du synes, jeg skal ligne en på 150, har du taget 5 dårlige - og jeg valgte så det, hvor jeg smiler mest ;)

    Sandra: Ja det der Primark er ikke helt galt :p

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)