søndag den 6. marts 2011

SUNday

Ih, sikke dog solen skinner i dag :D Så kan den også smelte alt det væmmelige sne, der stadig ligger hist og her, væk med sig.
I dag skal jeg igen fejre min mors fødsesldag (ikke for de samme mennesker, bare rolig ;) ), så jeg har taget lidt fint og forårsagtigt tøj på i dagens anledning:

Blazer: Vero Moda. T-shirt og nederdel: H&M. Støvler: Bilka
Og så skulle jeg lige prøve det der med udslået hår. Jeg synes jo sådan set, at det ser fint nok ud, men jeg kan slet ikke klare alt det hår i ansigtet og nakken hele tiden. Overvejer en forårsklipning, men det er også bare så praktisk at sætte håret op i en knold, og så er det bare væk - åh ja, alle de valg! (:

3 kommentarer:

  1. Hold da op, dit hår er virkelig blevet langt.. Det er jo sjældent man ser det hængende, men det ser da lidt fint ud :) hehe

    SvarSlet
  2. Natasia: Ja sådan går det jo, når man ikke kan finde en billig frisør *hint* ;) Og ja, det røg også op i en knold lige efter, ha ha ;)

    Iben: Ti hi, tak :* :D

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)