mandag den 28. marts 2011

Dagens i kjole og gråt

Kjole, cardigan, halskæde: H&M. Støvletter: Kvickly.

Dagens detaljer: Fugle-katte halskæde og fine sko (:
Siden det var sådan et dejligt vejr i morges, besluttede jeg mig for at klæde mig lidt fint på med kjole og høje sko. Hvilket jeg dog lidt fortrød efter at have gået 5 etager ned til min cykel, hæ. At gå ned af trapper i høje sko er nok noget af det værste, jeg kan udsætte mine små fusser for - men pænt så det da ud, hø.

Og så var det der Sweetdeal endelig en billig klipning :D Jeg har ventet utålmodigt, så da dagens tilbud viste sig at være en klipning til 150 kr., slog jeg straks til. Nu skal jeg så bare have fundet ud af, hvordan mit hår skal være, gips

Dagens bonus, paparazzi-shot af min energiske fotograf:


'Jeg fryser! Stå normalt! Er vi snart færdige? Løb!'

Hæ hæ, men ellers mange tak til min søde søster for gratis arbejdskraft og flotte omgivelser :*

4 kommentarer:

  1. Den deal var gået min næse forbi. Godt jeg har dig. Nu er der også en billig klipning til mig, som mit meget slidte hår har haft bruge for længe ;)

    SvarSlet
  2. Ej jeg lagde slet ikke mærke til, at du tog det billede :D
    Du kan da også bare selv bestemme, om du vil de mærkelig ud på billederne :O

    SvarSlet
  3. Julia: Åh nej da, men hurra for mig så ;) Mit hår er også begyndt at trænge efter de der 2 år, der er gået siden sidst. Så kan vi rigtig blive flotte sammen ;)

    Anna: Tak (:

    Iben: Der er jo en grund til, at det hedder paparazzi ;) Og ti hi, der er vist en, der er en lille smule hidsig ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)