søndag den 13. marts 2011

Sightseeing i Tønder City


Når vejret endelig bliver lidt godt, er det jo synd bare at sidde indenfor. Så min søster og jeg forlod det øvrige selskab og begav os ud på lidt sightseeing i Tønder. Vi kunne selvfølgelig have gået til Tyskland (ca. en time hver vej), men i stedet valgte vi at gå ind til centrum ;) Og ja, der var skam masser at kigge på:


Næh, en fin lille bro. Og en container og Q8 i baggrunden, hmm. Men så, en af Tønders største attraktioner:


Danmarks største Trip-Trap-stol! Eller, stor er den i hvert fald. Desværre var den låst inde, tsk. Jeg har ellers et fint billede af mig som ca. 5-årig, der sidder på den. Så ømt.

Og til sidst, belønningen:


Mums mums mums! Det stegte flæsk med persillesovs og de værste, hovsa, diverse grøntsager. Det var lækkert, og jeg fik det kun lidt dårligt, hø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)