mandag den 7. marts 2011

Fastelavns-mandag med Mumi

Når man har lange dage i skolen, tænker man kun på en ting sidst på dagen: sukker! Og når det nu er fastelavnsmandag, så kunne det jo passende kombineres med noget kreativt og farverigt. Så føles det også mindre forkert at kaste sig over en sukkerbombe ;)

Jeg benyttede mig af glasur-tricket fra mine Cookie Monster-muffins og pyntede med de søde Mumi-kiks:


Nårh, Snorkfrøkenen og Mumi på en græsmark :D Altså det kunne jo godt have været mere grønt, men jeg var jo sulten, hæ. Og så er min udgave her med en lidt grovere bolle, det kunne sagtens have været en muffin. Jeg tog bare, hvad vi lige havde ;)


Min søster gik dog all-in med en rigtig fastelavnsbolle som basis. Hvor Snorkfrøkenen åbenbart er havnet i en klump kviksand, hø.

7 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Så har man bare lidt mere lyst til en grovbolle ;)

    SvarSlet
  2. Aj hvor ser de lækre ud! :-) Din blog er virkelig fed! Kig forbi min en dag?

    Rosa.xx
    http://rosaesholdt.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Lise: Tak (: Ha ha, ja den bliver mere sjov end grov ;)

    Rosa Amalie: Det var de skam også :p Og mange tak, det er jeg glad for at høre (: Jeg kigger forbi (:

    SvarSlet
  4. SÅ kært. Jeg hopper med på mumibølgen, hurtigere end du kan sige "lille my".
    kh Maria

    SvarSlet
  5. 'Lille My' ;) He he, Mumi'er er bare så søde :D

    SvarSlet
  6. Vil gerne lige høre, hvor køber du Mumi kiks henne? Jeg spiste dem ofte da jeg var lille og har virkelig lyst til nogle lige nu, men ved ikke hvor jeg kan købe dem henne :(

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også bare SÅ søde :) Dem her er købt i Netto, der kan kan man af og til finde dem.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)