torsdag den 3. marts 2011

Skonyheder ved H&M

Okay, det første par er ikke nyt, men skoene er bare så fine ;)
 Haps haps, så har H&M smidt nye, fine ting på webshoppen. Bl.a. nogle fine, fine sko. De blomstrede kanvassko vil være så fine til foråreret, og flade sko kan ens fødder jo altid lide (: Og sådan nogle høje, blomstrede sandaler, de er ret Stine-agtige (blomster blomster blomster! :D ). Perfekte til en flagrende sommerkjole. Og til sidst de høje sailor-agtige-sko, den hæl dér er ret sjov, hæ hæ (:

Nå, men der er jo ingen grund til at bruge hele sin rørlige formue på sko (altså når man er en fattig studerende, der allerede har skabet fyldt, suk), så jeg håber på at fange de to første par på udsalg engang. Det plejer H&M jo at være god til.

Snøreskoene koster 80,-, sandalerne 250,- og de høje også 250,-.

5 kommentarer:

  1. Sandalerne i midten er bare fine, og jeg har været lidt forelsket i de andre, som H&M har, men jeg er bare bange for, at de er for glatte indvendigt til en sommerdag?
    Ja, jeg prøver på, at få dig til at købe dem, så du kan anmelde! ;-D

    SvarSlet
  2. Så er vi helt enige ;) Og ja, det kan jeg også godt være lidt bekymret over. Hmm. Men hvis de bliver sat ned, skal vi nok blive gode venner uanset hvad. Er det ikke derfor, man har opfudndet superlim? ;)
    Og så synes jeg det der gruppepres er ondt ;) Det er jo svært nok at holde igen uden, hæ hæ ;)

    SvarSlet
  3. Hæhæ, superlim og gruppepres er toppen! ;-P

    SvarSlet
  4. Altså jeg tror bare jeg holder mig til superlimen ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)