mandag den 7. marts 2011

Hoptimistisk #2


Og her er så de hvide Chick og Chuck kyllinge-hoptimister (: Eller de ligner måske mere høns, i hvert fald er de lidt mere hverdagsegnede end de gule påskekyllinger (som dog ville blive stående fremme hjemme ved mig ;) ) Jeg ved desværre ikke, hvor de kan købes, det eneste sted jeg har fundet, er et sted med firmagaver. Hmm. Har nu fundet ud af, at de kan købes her.

Men alle de søde små figurer findes også i en flad udgave:

Næh, en fin Hoptimist-plakat! (: Jeg kan ikke lige se, hvor stor den er, men den koster 79 kr. her. Den måtte nu også meget gerne flytte ind til mig.
Og så fandt jeg også lige et billede af den her plakat:

Billede lånt herfra
Åh altså, hvor er den bare fin og sød og nuttet og lige mig (: Så mangler jeg bare et sted, hvor jeg kan købe den, suk. Må gennemtrawle Gul&Gratis, DBA, QXL og alle de andre!

12 kommentarer:

  1. Kan de noget eller er det bare pynt? ;)

    SvarSlet
  2. Jamen de kan da en masse! :D Man kan trykke på dem så overdelen hopper op og ned, og de kan gøre en i godt humør, og de kan se super søde ud, så du kan godt høre, at man da slet ikke kan leve uden ;)

    SvarSlet
  3. Absolut :D Man kan jo ikke bruge alle sine penge på tøj, vel ;)

    SvarSlet
  4. Jæææ, de er seje, de to chicks!De kan stå og bokke hele påsken.

    SvarSlet
  5. Ja de er så :D Ved mig kunne de også få lov at stå hele året ;)

    SvarSlet
  6. dette vil være rart reklamegaver! tak for udstationering dette er en god idé!

    SvarSlet
  7. gode emner som leverandør er disse?

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)