onsdag den 2. marts 2011

Bamsebløde


Haps, så kom mine dejlige, blomstrede bamsestøvler i går. Og uhm, de er bare dejlige :D De har verdens tykkeste gummibund, så det føles ligesom at have at almindelige støvler på og ikke pusser. Vi er allerede rigtig gode venner, og jeg planlægger en lille gå-tur senere i dag, så de rigtig kan blive indviede.

Og så har jeg selvfølgelig koordineret dagens outfit efter putterne:

Tørklæde+tunika: H&M, Cowboybukser: Only, Støvler: Bianco
Gaaab, jeg kunne vist godt have sovet et par timer mere ;) Eller ventet med at tage billeder, hæ. Men nu må jeg hellere se at blive lidt friskere, for jeg har en masse praktiske ting, der skal laves. Sæt i gang!

3 kommentarer:

  1. Nej hvor er de bare fede! :-) Elsker simpelthen når folk køber lidt anderledes sko/støvler. Især farvede som er lidt iøjefaldende. De er virkelig lækre de bamsestøvler, og godt det er med god sål. Man ser tit folk gå og træde skævt i dem, og det er næppe sundt!

    - huuugs.

    SvarSlet
  2. Hvor ser de lækre ud! Er helt vild med mønsteret (:

    - Kit

    SvarSlet
  3. Henriette: Uh, jeg er også helt vilde med dem, specielt fordi de er anderledes og bare lige mig (: Og nej det der med at trœde skœvt ser heller ikke specielt charmerende ud, og ens fødder er heller ikke for vilde med det. Så hurra for sålen! (:

    Kit: De er også bare lœkre, mine fødder vil slet ikke slippe dem igen ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)