torsdag den 31. marts 2011

Barcelona-køb: Tøj

Som jeg tidligere viste, fik jeg jo shoppet en del i Barcelona. Nu har jeg endelig fået fotograferet det hele og er klar til at vise det frem: 
 
Kjole: H&M 5€
Blondeskjorte: H&M 5€
Verdens flotteste tyl-flæse-prinsesse-kjole (: 300,- i Danmark, 37,5,- i Barcelona - det er da vist okay? Den er også allerede blevet indviet, som jeg viste her. Blondeskjorten kunne jeg heller ikke stå for til 5€, vi skal nok blive gode venner, når det bliver lidt varmere i vejret.

'Bade'shorts: Primark 4£
Cowboyshorts: Primark 5€
Fugleshorts: H&M 3€
Blomstrede blondeleggings: Primark 1€
Ja nu mangler jeg vist heller ikke shorts ;) Men de var allesammen så fine og billige, at jeg jo lige så godt kunne købe dem. Fugelshortsene har jeg på her.

Guldkædebluse: H&M 3€
Oversize tanktop: H&M 1€
Tekoppe-blazer(/aka. pyjamas, hø): Primark 3€
Jamen man kan jo ikke gøre noget, når man sådan får tingene smidt i nakken. Blusen med guldkæderne (som vist ligger lidt rodet, hæ) er super til at pifte et almindelig outfit op, som f.eks. her. Den stribede er virkelig et kup - 1 euro! Så behøver jeg ikke længere lede efter en top med vertikale striber. Og til sidst, min forårs-blazer-trøje, som jeg kalder den. Andre vil måske kalde det en pyjamas-skjorte, men det er bare er spørgsmål om styling ;)
 
Grå jeans: Primark 6£
Herresko: Primark 11€
Cowboyfarvede jeans: 11€
Jeg manglede faktisk sådan næsten nogle flere cowboybukser ;) Specielt når de sidder så godt, som de blå her gør. Skoene er også rigtig fine, og jeg pønser en del på at putte noget fint bånd i i stedet for snørebåndene. Jeg har fået noget fint blomstret af min søster, men har ikke lige fået det testet endnu, hæ.

 Jeg vil sige, at jeg er sluppet ret godt fra mit shopping, og så var det ikke engang i en udsalgsperiode (heldigvis kan man måske sige, hø). Her til sidst vil jeg lige vise noget af tøjet på:


Den fine oversize tanktop er multianvendelig (: Den kan bruges som ovenstående: en kort kjole, en oversize tanktop som her, og endda også med elastik-tricket, så den bliver til en ikke-så-lang-oversize-tanktop.

'Så viser vi tænder!'
 Se da lige hvor fin og ikke-nattøjs-agtigt tekoppe-blusen kan se ud (: Og så sammen med de fine cowboyshorts, der er korte, men uden at være uanstændige. Til sidst, den fine kjole, her gjort hverdagsegnet med en cardigan og converse.

4 kommentarer:

  1. Kjolen koster 299,- i Danmark :)
    Har du ikke prøvet blomstersnørrebåndene endnu?
    Jeg købte dem jo specielt til dig!
    Men vil da ikke have noget imod at få det tilbage!
    Så kunne jeg lave nogle rigtig fine armbånd :D

    SvarSlet
  2. Halløj en masse skønne sager! Shop amok :-)

    SvarSlet
  3. Wow hvor har du shoppet igennem, men det er jo også lige byen til det..:-) Jeg er så vild med dine fugleshorts.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  4. Iben: Jamen det har jeg da også skrevet (nu), hæ hæ ;)
    Og jeg er da også glad for mit fine bånd :D

    Trine: Ja jeg er også godt tilfreds :p

    Vibeke: Ja det kom jeg vist til, hæ hæ. Og jeg synes også de små søde fugle er så fine (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)