fredag den 1. april 2011

Endelig!

Kender I det, når der er noget, man bare må have, og man har tænkt over det i rigtig lang tid? Sådan har jeg haft det med det her, og til sidst blev jeg altså bare nødt til at få det gjort:


Jamen se da lige hvor sød den er :D Jeg ville vente med at vise den frem, indtil såret var helet, sådan noget sår-udstilling er ikke lige mig. Men nu er den bare så fin og helet, og lige som jeg ville have den (: Kan slet ikke vente til at lufte den, når det bliver varmere - forhåbentligt i morgen :D Nu overvejer jeg lidt, om jeg skal have en Lambi eller Mumitrold på den anden arm, hmm (:

8 kommentarer:

  1. sød aprilsnar ;)

    SvarSlet
  2. Årh, den er sød! Perfekt (ægte) tatovering... jeg stemmer for Lambi på ballen - er det ikke alligevel der man bruger det mest?

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Anonym: Tak tak ;)

    Stine: Ja den er så :D Og den er skam helt ægte - altså lige indtil jeg har været nogle gange i bad, hæ hæ.
    Og super forslag med Lambi, ha ha, du har helt ret ;)

    Anita: Tænk at jeg blev afsløret, ha ha ;)

    Marie: Æh, tak for din kommentar, som du åbenbart fortrød (:

    SvarSlet
  5. ej hvor er den bare sød

    SvarSlet
  6. Ja den er bare så nuttet (: Desværre er den næsten allerede fnulret helt af, snøft.

    SvarSlet
  7. haha, kom til at skrive noget volapyk ;)
    selvtak.
    http://marieogcamillesblog.blogspot.com/

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)