tirsdag den 26. april 2011

Desværre, ikke flere tallerkener

...eller hvad de nu tænkte på en af de lokale cafeer, ved jeg ikke helt:


Nogle søde piger fra klassen og jeg tog på café Ib Rehne Cairo efter skole. Der var høj sol, så vi valgte et bord udenfor, og det var endda varmt nok til at sidde med bare arme. Uhm.
Men tilbage til maden. Hvorfor serveres den i verdens mindste og varmeste pande? Med top på? Brændte mig på panden og måtte inddrage min serviet som tallerken. Æv.


Bagefter var jeg lige et smut nede i byen. I Tiger havde de et par fine nylon-knæstrømper med prikker til en 20'er, som jeg tænker vil være rigtig fine i ballerinaer. Det er jo ikke altid vi har over 20 grader her i det kolde nord, desværre ;)

3 kommentarer:

  1. hahahah.. hvor mærkligt at servere i en pande. det har jeg aldrig set før. dårlig stil at du brændte dig :/
    men maden ser ret lækker ud

    SvarSlet
  2. Haha, det er ellers et godt sted, men hvor underligt med sådan en mini-pande-tallerken!! Du skulle have spurgt om de ikke havde fået vasket op ;-)
    Hvordan smagte det? Jeg har tit gerne ville prøve deres brunch, men det er bare for dyrt, hvis det ikke smager godt (sagde hende den nærige!).

    SvarSlet
  3. Min Verden: Nej det var lidt spøjst, jeg kunne egentligt godt lide ideen, men ikke når den var så dårligt udført. Der var slet ikke plads på bordet til det hele. Og blandet med en smule klodsethed førte det til nærkontakt med meget varm pande.

    Sandra: Ja næste gang (bortset fra, at jeg aldrig bestiller det igen, ha ha) be'r jeg om en tallerken ekstra ;) Og nej de havde vist ikke fået vasket op, min bordskåner var i hvert fald godt beskidt, ad.
    Min æggekage smagte okay, men ikke jah-jubii-agtigt, og så var det jo lidt svært at spise ;) Og jeg er også altid bange for at spilde mine surt tjente penge på noget, der ikke er godt nok ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)