torsdag den 28. april 2011

At være kreativ

Hvor vidt det er en kompliment, at blive kaldt kreativ, kan nogle gange diskuteres. Når ens bedre halvdel f.eks. kalder ens excelark for kreativ bogføring, er det nok ikke helt positivt. Altså det kaldes da bare glidende overgang og lovlige fradrag, hø. Her i weekenden gik kreativiteten dog ud over mig selv, da vi selv skulle have sengetøj med til den omtalte fødselsdag:


Øøøøh.... Det lagen skulle vist ikke have været lagt tilbage til de andre, hæ. Jeg vil gerne fralægge mig skylden, og sender den i stedet videre til... en anden. Hmm.


Heldigvis havde jeg sovepose med (der er jo ikke ubegrænset plads i sådan en Toyota fyldt op med 5 personer), så ingen skade sket. Hvis nogen undrer sig over, hvad det var, kan jeg oplyse, at lagenet blev parteret til fordel for en prøvemodel af en vest. Godt det ikke var en maxi-kjole, ha ha. 

4 kommentarer:

  1. virkelig fin blog du har.. :)

    Kig forbi min, og måske bliv fast læser.
    - www.joannanielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak (: Jeg kigger forbi (:

    SvarSlet
  3. Haha - hvor er det dumt på den virkelig sjove måde!:oD

    SvarSlet
  4. He he, det kan jeg vist ikke benægte ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)