mandag den 4. april 2011

Når det regner på præsten


I går holdt min søde lillesøster fødselsdag for og med nogle veninder, og i dag var der heldigvis masser af kage tilovers, hæ hæ. Sådan noget er specielt lækkert efter en laaang skoledag.


Uuuhm, og så med marcipan på. Men uden fedtet hår, det er altså bare lyset.

Fine shorts fra H&M til 180,-.
Og så fik min søster nogle fine shorts, som hun selvfølgelig allerede havde på i dag - de er nu også rigtig fine (: Blafre-blotter-skorts, som vi kalder dem, hæ.

Vi fik også taget billeder af mit outfit, men nu må jeg vist hellere se at komme hjem til min egen lille lejlighed, så de kommer senere.

8 kommentarer:

  1. Hold da helt op hun bliver store hende den lille ;) Paradoks alligevel. Hun må have gået i 5. klasse dengang jeg lærte dig at kende?
    Men tillykke med hende og nogen virkelig fine shorts hun har fået.

    SvarSlet
  2. Iben: Ti hi :D

    Julia: Ja snøft, det går alt for hurtigt. Jeg tror faktisk endda det var 4. klasse, gips. Sikke en sød lille pige, hun var dengang ;)
    Og tak, og jeg tror skam også jeg skal låne de shorts, he he.

    SvarSlet
  3. Nej nej mine shorts :D
    Jeg er da stadig sød, ikke stinemusen? (Sig ja! Jeg har kage! :D)

    SvarSlet
  4. Ja ja, men du ved, som søstre vi dele :D
    Og jo da :D (kage kage ;) )

    SvarSlet
  5. MÅMS, den kagemand ser god ud! :-)

    SvarSlet
  6. Det var den også :D Føtex's den bedste!

    SvarSlet
  7. Trine: Ha ha, jeg kan se, min søster allerede har svaret - for ja, den var lækker-lækker ;)

    Iben: Tak til dagens vikar, skal du have et job som kommentar-svarer? ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)