mandag den 25. april 2011

Grådig ko

I reklamerne så jeg den sødeste lille karse-anordning, sød pynt og økologisk - lige noget for min kæreste (i hvert fald det med økologien, hæ). Så sådan en skulle han da have:


Sådan ser den ud i reklamen, hvor alt er fryd og gammen og lige til at spise. Men hvad sker der, hvis man lader den lille ko være alene på marken? :


Hov, den har jo spist det hele! Altså altså. Eller æhm, måske var det os, hæ hæ ;) Og det hele så nok lidt pænere ud, da det hele var i fuldt flor - men det har jeg selvfølgelig glemt at tage billeder af, så det må I tænke jer til eller kigge på reklamebilledet ;)

Nå, men det var bare lige et hurtigt indlæg, jeg er på vej til arbejde, og bagefter skal jeg ud i solen < 3 For at læse lektier jo, man skulle jo nødigt spilde tiden ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)