torsdag den 14. april 2011

På tur med 7,65 kg.

I går blev jeg snydt af postbudet, men i dag kom mit pakkebrev endelig, så jeg kunne hente de længe ventede varer - nogle er bestilt så tidligt som i januar, altså.


Og så fik jeg da opklaret, at H&M rent faktisk laver de papkasser i mere end én størrelse. Og at den her ikke er den mest handy'e af dem. Det var kun lidt pinligt at vandre ud af posthuset med den her enorme pakke i armene, hæ hæ.


Men lige som jeg troede, at jeg skulle gå hjem i svuppende ballerinaer, fandt jeg min indre handyman frem, og fik monteret pakken - hurra for små blækspruttekroge og af-monterbare cykelkurve. Og så har jeg endda også en lille pose fra H&M liggende i den forreste kurv, ha ha.


'Åh, den er så tung!'

Men heldigvis have jeg ladet energi-depoterne godt op inden:


Uhm, så er det jo helt dejligt at komme på arbejde. Hurra for royal barnedåb, Lagkagehuset og sød arbejdsplads (:


Men er det ikke typisk, at man så bliver skuffet over sådan en længe ventet pakke? Jeg har modtaget noget fejlsyet, noget gennemsigtigt (som ikke burde være det, hæ hæ), noget der sad dårligt og så var der noget, de bare havde udsolgt. Det har ligget i min shopping-pose derinde lige indtil afgang, men de har overhovet ikke styr på deres lager. Det var nemlig hele 3 forskellige ting. Men men men, det er ikke ren jammer, jeg har skam også modtaget noget fint (: Mere om det i et andet indlæg (:

6 kommentarer:

  1. wow, den var virkelig stor, hehe.. så stor troede jeg alligevel ikke den var :P
    Fejler mine ting noget?
    Lækkert med kagen, og snyd!

    SvarSlet
  2. Hæhæ. Den ser kæmpe ud. Jeg bliver mere og mere glad for at bo 100 meter fra et posthus ;)
    Glæder mig til at se indholdet!

    SvarSlet
  3. Natasia: Nej det troede jeg heller ikke, men jeg blev klogere ;) Og om tingene er okay må du jo selv bedømme ;) Kagen var lækker, men du plejer da også at få opfyldt din ugentlige kageration ;)

    Emma: Ja der stod lige tre fine blomstrede cykler på tereassen :p

    Stine: Det var den også ;) Og det kan jeg godt forstå, så er det lidt mere overskueligt, hæ. Og jeg er skam også i fuld gang med at lave et indlæg. Jeg er i hvert fald i gang, hæ.

    SvarSlet
  4. haha, I love the H&M ! and the cake looks delicious (:
    xManon

    Will you please check out my blog sometime? You can follow me if you like !

    SvarSlet
  5. Manon Margaretha: Me too (: And the cake was so nice :p
    I'll check out your blog (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)