fredag den 22. april 2011

Påske ala Andersen

Her i min familie holder vi altid påske, det er en af de fine traditioner, vi har (: Normalt er det påskedag, men i år passede i dag bedre. Og se, så havde vi (okay, mine søde forældre) dækket flot påskebord:


Ih, så fint. Men der var jo lige nogle forbederelser først:


Der skulle farves fine æg - og nej, de var ikke af chokolade ;)


De blev puttet i vores fine, fine høne, som vores forældre meget gerne vil sende på pension, men som mig og min søster elsker < 3


Påskeharen havde været på spil med en lille påskegave - tak :D Bordet var dækket med lækkert slik og de fine æggeskjulere, jeg har lavet i omkring 4.-5. klasse, hø hø.


Lille Lambi skulle da også gøres påskeklar, hæ hæ.


Og se da lige hvor fint, et stk. påskelam.


Så var det, at påskeharen havde været på spil i haven, haps haps :D

Nu er vores påske ved at være slut for i år, men heldigvis er der stadig masser af slik tilbage, hø. I morgen er vi så velsignede at skulle sidde 4 timer i en steghed bil uden aircondition, turen går til 90 års fødsesldag i Nordsjælland. Det er dog 40+50 års, så mon ikke der kommer andet end pensionister ;)

2 kommentarer:

  1. hvor lækkert :D det har vi slet ikke haft tid til i år, hehe.. har dog en lækker chokoladehare stående

    SvarSlet
  2. Ja mums :D Så har I vist fået så meget andet, hva'? ;) Og god appetit (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)