mandag den 25. april 2011

Outfit fra 90-års fødselsdag

Jeg fik rigtig sat mit kamera på overarbejde i lørdags, så jeg deler indlæggene lidt op. Her kommer et ret visuelt indlæg, outfit-delen - ret meget ego, men det er jo også min blog ;)  :


'Så, bare tag et billede, og så bliver vi her resten af dagen, ikke? ;)'

Glimmer blazer: Vero Moda. Kjole og strømpebukser. H&M. Sko: Nelly 
Nå, så kom der lidt sol og frisk luft på (: Jeg havde valgt min fine, lyserøde flæsekjole fra H&M og parret den med noget glimmer, prikker og høje, høje sko. En smule overdressed, ha ha, men det kunne jeg jo ikke vide - og skidt pyt!


Til det havde jeg bare tilsat nogle fine, enkle smykker. Og, i følge min søster, en monsterhånd med pølsefingre. Hmm. Den sølvfarvede neglelak må I lige tænke jer til.

Det var jo fint vejr, så jeg smed trøjen:


'Jeg skal lige rette'


'Ha, så er jeg klar!' Og ja, lys hud er bare mig, det ligger til familien og er meget svært at ændre på. Så I stedet for at ærgre mig over det (eller ødelægge min hud og mit helbred og tilbringe oceaner af tid udendørs, det er kun i påskeferien sidstnævnte går), må man jo acceptere det. Der er ikke nogen, der skal fortælle mig, hvad der skal være pænt. Specielt ikke, hvis de selv har læderhud og rød-spættet udseende.

Nå, men nu til en, der kan li' mig, som jeg er - og i øvrigt selv bliver monsterbrun lynhurtigt, tsk ;) :


Næh hvor sødt, hø hø.

Jeg har lige eksperimenteret med en lille animation, men ved ikke helt om den virker:


Hvis billedet bevæger sig, så virker det. Hvis ikke, tja, så var det bare lige et ekstra billede ;) (jeg har nu fundet ud af, at hvis det skal bevœge sig, skal det vœre i 'oprindelig størrelse', men så bliver det her liiige lidt voldsomt, hø. Men hvis man klikker bevœger det sig ;) )

Åh ja, det er altid dejligt med en lejlighed til at tage rigtig pænt tøj. Næste gang er allerede 8. maj, i år er min familie gået helt i selvsving med mærkedage og store fester - herligt!

10 kommentarer:

  1. Næh det bevæger sig ikke - men fint er det nu alligevel (:

    SvarSlet
  2. Du var da ikke overdressed, du kunne bare ikke gå ned ad trappen i de sko (fnis) :D

    SvarSlet
  3. Hvis man trykker på billedet kommer animationen :D

    SvarSlet
  4. Hvor fint, og sjovt med animationen ;)

    SvarSlet
  5. Rigtig fin kjole til dig :)

    SvarSlet
  6. Julia: Æv - men tak tak (:

    Iben: Så vidt jeg ved, mødte nogle op i cowboybukser Ö Og det var da ikke mig, der endete på skadestuen Ö
    Og ja det så jeg godt - mystisk :*

    Natasia: Tak, og ja det skulle også prøves ;)

    Mette: Tak (:

    SvarSlet
  7. Længe leve strømpebukser med prikker ! De er bare mere spændende end almindelige mørke strømpebukser :)

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/
    _

    SvarSlet
  8. Ha ha, jeg er helt enig med dig! (: Det er bare ret ærgerligt, at de er dyrere end de almindelige, når de går lige så hurtigt i stykker. Æv (:

    SvarSlet
  9. Hvis den skal bevæge sig, skal du lave den i 'oprindelig størrelse' :-)

    www.toomuchmyself.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Ah, mange tak :D Jeg œndrede det lige i indlœgget, og det virkede helt perfekt, men så var billedet bare kœmpestort, hø. Men så ved jeg det til nœste gang, mange tak (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)