onsdag den 13. april 2011

'Skal du da være brud!?'

Altså sådan nogle hankønsvæsner kommer af og til (tit!) med nogle sjove kommentarer, når man viser sine køb, hø. Jeg var nemlig i H&M i dag for at lure på deres Conscious Collection, udvalget var dog ikke imponerende. Så jeg håber, de fyrer ekstra op på det i morgen, hvor det er den officielle release-dag. Men tomhændet kom jeg jo ikke hjem:


Fint smykke med en overflod af lyserød, skinnende perler og tyl. Dét kan prinsesse Stine godt li' ;) Jeg kiggede faktisk på det forleden, men min slunkne økonomi ville ikke lade mig kaste 80 kr. efter det. Da jeg så så den sat ned til 20,- i dag, flåede jeg den ned fra hylden. Haps. Og så er den endda multianvendelig:


Som beregnet til: Halskæde. Og så tænker jeg, at den også kan sættes på blusens udskæring med sikkerhedsnåle, hvis jeg nu ikke bliver helt venner med det der tykke bånd.

Og så fandt jeg de hårnåle - jeg mente jo nok, at jeg have taget nogen i håret.
Men se da lige her, flot! På nul-komma-fem kan man gå fra kedelig knold (jeg nægter at snakke grimt om den frisure, jeg har i snart hver dag, tsk) til super flot og elegant frisure. Min kæreste mente, at det var en brudefrisure, men mon ikke den også går til almindelige festlige lejligheder. Drenge, altså ;)


Man kan endda få matchende sko. På nettet og fra i morgen i butikkerne, til 129,-. De er også fra Conscious Collection, og hvis bare jeg havde penge nok, skulle de nok få ben at gå med, hæ hæ.

Nå, men nu vil jeg bare være lidt spændt på i morgen, og se om det mon lykkes mig, at få fingre i nogle af de shorts, jeg har udset mig. Eller at nogen forærer mig alle de pæne, pæne ting. Hø hø.

7 kommentarer:

  1. Ej, det er faktisk rigtig fint og smart fundet på .. gad vide om der er flere tilbage? ;)

    SvarSlet
  2. Og den går da også til hver dag, den fine hårpyntedims! Så fint :)

    SvarSlet
  3. Julia: Ja det er ret fint, synes jeg, glæder mig til at have det i (: Og ja der var vist nogle stykker, men der skal også lige være en til Iben, ha ha ;)

    Stine: Ja det gør den, jeg vil bare ikke udsætte den for at blive ødelagt under cykelhjelmen (: Og jeg er ikke helt så organiseret, at jeg kan komme 5 minutter før og ordne det, ha ha ;)

    SvarSlet
  4. Det ser super godt ud i håret i hvert fald. Ballarinaerne er også rigtig fine, men gad vide om de er gode at gå i?
    Knus M.

    SvarSlet
  5. Mette: Ja det pifter lige op (: Og tja, ballerinaer er vel altid bedre end stiletter, og de ser da meget behagelige ud (:

    SvarSlet
  6. Må jeg spørge hvordan du ville have stylet ballerinaerne? :) Jeg har nemlig købt dem, fordi de bare stod og kaldte på mig (; men nu ved jeg ikke lige hvordan jeg skal style dem :)

    SvarSlet
  7. Uh, ja de er temmelig højtråbende, ikke sådan at lade stå ;) Selvom jeg dog har holdt stand indtil videre, hæ.
    Jeg ville egentlig nok style dem på alle mulige måder (: Til (ikke brede)jeans og T-shirt som et sødt indslag. Til en fin kjole for at fastholde det fine. Af farver er alt jo nærmest 'tilladt', lyse farver vil give et forårslook, hvorimod mørkere farver vil fremhæve skoene.
    Så ja, nu ved jeg ikke hvad din stil er, men som det nok kan udledes, ville jeg bruge skoene som et sødt indslag. Man er vel pige! ;) Håber, du kunne bruge det, ellers bare skriv igen (eller spørg en anden, hvis det var helt håbløst, hæ)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)