onsdag den 27. april 2011

90 års: Maden ♥

Der skulle jo være plads til os alle inkl. overnatning, ikk'.
Jeps, jeg kører lidt på den der fødsesldag endnu. Det er jo ikke så tit, jeg kommer ud, ha ha. Det her indlæg er dedikeret til den herlige mad - mums:


Vi startede med et overdådigt kagebord. Der var alt for mange slags, så der blev i hvert fald lagt en bund, hø. Men nu kunne jeg egentlig godt have et stykke.


Så kom vi til aftensmaden. Lækker, lækker, LÆKKER laks med lidt for stærk sennep og birkes. Parteret dyrekølle og lækker melon. Jeg kunne jo nærmest have nøjedes med det her (specielt fordi jeg tog 2 gange, hæ).
Og jeps, der var lige plastiktallerkener, værtsparret stod selv for det hele.


Til hovedretten var der dog rigtige tallerkener, hø. Det var lidt tortur, at maden var så lækker, for jeg var næsten allerede mæt. Alligevel blev jeg nødt til at tage mere end en gang ;)


Min søde søster, der fylder 16 på lørdag, blev placeret ved børnebordet, hø hø. Grænsen gik ved flyttet-hjemmefra, men hun havde vist heller ikke noget imod at sidde ved sine søde kusiner. Og de fik også pølsebrød til forret og måtte tage først, når buffeten var anrettet, tsk.


Til sidst var der (sjovt nok) dessert. Jeg fik vist lige overvurderet min appetit, men heldigvis havde jeg min sultne far med. Den hjemmelavede jordbærtærte fik han dog ikke, den var lækker. Og det der mini stykke brownie, hæ. Det var vist ikke så underligt, at jeg endte op med ondt i maven og en lettere kvalme - men hvorfor nøj's, når man kan kløj's? ;)


Afspisningen var dog ikke helt slut endnu, der var også lækker morgenmad med hjemmelavede boller og kage. Haps. Det havde vi dog også fortjent efter en travl nat, hvor min kæreste fik lov at køre min lille fætter på skadestuen ved 2-tiden - efter vi var gået i seng. Gab. Heldigvis lå den kun 15 km væk, det er ikke helt som vi er vant til her i Sønderjylland, hø. Men efter en gang lim var alle glade igen, der skal mere til at stoppe sådan nogle små drenge.

Nu er jeg selvfølgelig blevet helt sulten. Jeg går ud og laver en smutti. Mums. Og så har jeg modtaget nogle fine pakker i dag, dem må I se i morgen. Eller snarest i hvert fald, hæ.

3 kommentarer:

  1. Mums, de retter kunne vist ikke blive bedre. Jeg kunne jo nærmest spise det hele lige nu. Og btw, det er en rigtig fed kjole du har på! :)

    SvarSlet
  2. hvor lækkert - snyd :D
    du skulle have taget en "doggybag" med hjem til mig :P

    SvarSlet
  3. Fall out Fashion: Nej det tror jeg heller ikke :p Jeg kunne også godt lige hapse det nu (: Og mange tak (:

    Natasia: Jeg tror nu ikke du blev snydt i ferien ;) Jeg skulle hellere have taget en med til mig selv, ha ha ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)