onsdag den 20. april 2011

Fri fragt hos NewLook

For en gangs skyld har New Look også fri fragt til os uden for UK, så jeg skyndte mig at hapse lidt ting. Tilbuddet udløber ved midnat, som vistnok er klokken 2 i nat dansk tid? Det sagde Google i hvert fald ;)


Og hvad købte jeg så? Fin fin trøje/jakke, som jeg har kigget på i aaalt for lang tid. Det var vist ved at være sidste udkald, så til 12£ (ca. 100 kr.) slog jeg til - *klask*. Det er nok ikke sæson lige nu, men vi kender jo det danske vejr, så den skal nok blive luftet flittigt ;)
Og så er jeg jo bare vild med halskæder med store perler, og når man så smider sådan nogle fine farver på, så siger jeg også haps til 5£ (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)