lørdag den 30. april 2011

♬ Tralalalalalalala, hun er 16 år i daaag ♬


I dag er min lille søster blevet lidt større. Det er utroligt, som de vokser, men i dag er hun altså blevet 16. Suuuuk. Til gengæld er der nu kun 4 år i mellem os nu - de næste 5 dage i hvert fald ;)
Så Iben, her er din ønskede sang - Grethe Ingmann med 'Hun er 16 år i dag' - samme sang, som jeg blev vækket med på min 16 års fødsesldag. Åh ja, herlige traditioner:



Øh ja. Sådan noget YouTube skal uploades i god tid, så det kan blive godkendt. Den kommer nok om nogle dage, host. I mellemtiden kan man høre den her, hvis man trykker de rigtige steder, hæ. Og et lille billede af fødselsdagsbarnet:


Åh nej, sikke mange gaver, hvad skal man dog begynde med, hva'? ;) Og bemærk lige, at den lille iPhone er inde på min blog, ti hi.

Og så var det, jeg ville finde et ømt billede af en lille pige, men de er godt nok langt væk. I stedet for tager vi et 2 år gammelt, hvor hun også har hapset en lille gave:


Så sødt ;) TILLYKKE IBEN! :D

2 kommentarer:

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)