søndag den 10. april 2011

Okay så


...så er det også i orden, at ham der kæresten har inviteret gæster og har haft oprydningsvanvid hele dagen inkl. forvisning af  mig til arbejdsværelset(/roderummet). Namme nam.


For se da lige hvor hyggeligt,  jeg har det herinde, og jeg har endda selskab (godt nok en meget stille slags, men alligevel, hæ). Det er stadig opgaven fra i går, der spøger og fratager mig retten til at suge d-vitaminer og frisk luft til mig. Indtil jeg drager videre til mine forældre til aftensmad - for en gangs skyld er jeg inviteret og nasser ikke bare på! Herligt ;) Og så kan jeg også lige få min søde søster til at tage et lille billede af dagens påklædning (:

5 kommentarer:

  1. På at det er i orden, eller at min selskab er af den stille slags? Ö Eller at jeg er inviteret? Ö Eller kan få dig til at tage billede? Gips, altså.

    SvarSlet
  2. Altså! Jeg vil også have kage. Lambi har jeg i forvejen :D

    SvarSlet
  3. Hold op den kage ser helt fantastisk god ud!! Er der en af jer der har sådanne evner, eller der den købt? I så fald - HVOR? :)

    SvarSlet
  4. Bitten: Ja jeg var nu også godt tilfreds med sådan pludselig at få den serveret ;) Og så er jeg glad for at høre fra en anden Lambi-ejer ;)

    Søs: Den var også lækker lækker :p Den er vist fra en bager i Skovby her på Als (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)