fredag den 8. april 2011

Sikke en blæst

Silketunika: Bilka. Jeggings: Asos. Wedges: Føtex
Jeps, hold på hat og briller. Og så havde jeg ellers taget forårsfriske, blomstrede leggings på, men det hjalp nu ikke meget på vejret. Så det er lidt svært at snøvle sig hjem ad, specielt når der er Disney Channel hjemme ved mine forældre, hø.

Nå, men lige dagens outfit som det burde sidde:


Eller, næsten i hvert fald. Enten har jeg taget den del på, eller også er min skjorte blæst op. Hmm. Og så kunne jeg heller ikke helt finde ud af de der engelske størrelser, angående leggingsene. Må spise noget mere kage eller se om jeg kan få dem afsat.


Sidst, men ikke mindst(?), close-up af silkeskjorten og mine tænder. De sidder da, som de skal.

2 kommentarer:

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)