mandag den 18. april 2011

En plads i s(t)olen


Man skulle nok bare have kørt en solseng frem, hva'? ;) Men hurra for dejligt vejr i hvert fald, jeg arbejder hårdt på at få de små, søde fregner frem. Og få vinterkulden ud af kroppen, begge dele er vist godt på vej.

Inden jeg valgte at flade ud(/eller jeg har vel nærmere valgt at krølle mig sammen, hø) i den varmende sol, var min søster og jeg rundt i de værste diverse genbrugsbutikker, og minsandten om der ikke var gevinst (: Mere om det senere, nu vil jeg ud i køkkenet og bikse nogle frikadeller sammen - en eller anden bør nok være klar med en brandslukker, hæ.

2 kommentarer:

  1. Årh, genbrugsbutikker. Nu skal det altså også snart være! Jeg vil glæde mig til at se dit indkøb ;)

    SvarSlet
  2. Ja det tog også en del tid for mig at komme afsted, hœ. Det hele skal jo lige passe sammen først ;)
    Og de fine køb har fået sig et lille indlœg lige her fra morgenstunden af (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)