søndag den 17. april 2011

Mit nye kamerastativ

En gang i mellem er det rart nok ikke at være afhængig af, at ens ellers trofaste fotografer er i nærheden. Derfor har jeg taget konsekvensen af min hobby (=blogging, hvis nogen skulle være i tvivl ;) ) og investeret i et kamerastativ:


Ta da! ;) Man kan komme langt med en kontorstol, bog og to hårnåle, hva'? Men desværre er det ikke lutter fryd og gammen:


Ja jeg ved da godt, at døren ikke er det mest spændende, men ligefrem at fokusere på den underliggende bog i stedet for, altså tsk.


Så kom fokuset på plads, men det er som om, der mangler et eller andet i billedet. Hmm. Nå, men efterhånden fik jeg lidt bedre styr på det, og til sidst lykkedes det mig vist at tage nogle brugbare billeder til indlægget i går.

Nu mangler jeg bare en fjernbetjening, bedre brugerindstilling og bedre fokus - ja, det er vist bare lettere med en levende fotograf ;)

7 kommentarer:

  1. Sådan ser min opstilling også ca. ud. Bortset fra at jeg bruger et bord i stedet for stolen. Der skal et par billeder til før hele Julia er i billedet ;)

    SvarSlet
  2. Hehe, flot :P Du skal da have sådan et lille kamerastativ fra Tiger til 10 kr! Det er ret brugbart :)

    SvarSlet
  3. Julia: Ja man må jo være kreativ. Og tålmodig ;)

    Stine: Tak tak ;) Ja det har du fuldstændig ret i, jeg har faktisk kigget på det, men det var før, jeg mente, jeg havde behov for det ;) Det har jeg nu, så jeg må ned og hapse (:

    SvarSlet
  4. Haha, hvor sjovt ;) hvorfor hårnålene??
    Jeg har endnu ikke fundet et sted, hvor det helt kan lykkedes

    SvarSlet
  5. Jamen det er jo så kameraet bliver stillet det samme sted, ellers starter jeg jo forfra, hver gang jeg har taget et billede (:
    Du er da ellers omringet af fotografer ;)

    SvarSlet
  6. HAHA ! Det ligner rimelig meget mit kamerastativ ;)

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/
    _

    SvarSlet
  7. Hæ hæ, 'keep it simple', som man siger ;) Det skal jo bare virke :p

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)