torsdag den 21. april 2011

Og tillykke til dig og dig og dig og mig

Min mor har en temmelig stor familie, så når vi holder fødsesldag, er det for det meste for mere end én. Ellers kunne vi jo ikke lave andet end at rende til fødselsdag hele tiden, hæ hæ. Så I dag, hvor vi (igen) holder fødsesldag, bliver vi 20 og er hele 4 om fødselartitlen - her i blandt mig :D Så den står på gaver, kage, gaver, hygge og jaaa... gaver!
Og så vil jeg jo gerne have en lille, fin kjole på, og jeg overvejer lidt at smutte i det samme som i går:

Blazer: Genbrug. Kjole: H&M, The Garden Collection. Sko: Converse

Det var så dejligt og sommerligt i går, at min fine Garden Collection-kjole skulle luftes. Sådan nogle fine kjoler er bare lidt sjovere, når de også bruges til hverdag. Egentlig havde jeg ballerinaer på, men da vi skulle ud at gå blev jeg lige nødt til at låne et par sko - tak til søster, der ikke var hjemme ;)

Nu må jeg hellere se at komme i gang, der skal både gøres rent og nydes noget sol, inden gæsterne kommer ved kaffetid (:

7 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen :D

    SvarSlet
  2. Iben: Ti hi, tak for lån ;)

    Stine: Mange tak :D

    SvarSlet
  3. Hvem havde mere fødselsdag end dig? :)

    SvarSlet
  4. Anonym: Min søster, en moster og en onkel (: Vi har alle fødselsdag inden for 14 dage, startende med onklen i dag og mig den 5. maj (:

    SvarSlet
  5. Forsinket tillykke :)
    Sikke er FEDT outfitt!!! Jeg skal helt sikkert have fat i nogle flere lyse blazere - og den kjole er smuk, smuk, smuk :)

    SvarSlet
  6. Søs: Tak, men det er nu først den 5., så det er ikke forsinket endnu :p
    Og mange tak (: Lyse blazere er bare så fine, jeg er glad for, at jeg har fået fat i sådan nogle fine nogen (: Kjolen er også en af mine yndlings :D

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)