lørdag den 16. april 2011

Min andel af de 7,65 kg.

Så har jeg fået taget lidt billeder af de ting, der var til mig i den store, tunge H&M-pakke. Jeg var jo lidt skuffet i starten, men nogle af tingene skulle vist bare lige ses an:

Kjole: 80,- Halskæde: 12,5,- Cardigan: 40,-
Den sorte kjole havde jeg luret på i rigtig lang tid, og endelig blev den min. Besked til mig selv: Ret ryggen, og lad være at tage billeder, når du lige har spist, ha ha. Men så ved jeg da, at den også kan bruges som graviditetskjole. Halskæden er fra børneafdelingen, men passer lige til mig, hø. Og en fin, draperet blå cardigan, perfekt til sommerlige outfits.

Kjole 40,-
Kjolen, jeg havde store planer med. Den viste sig dog at være pænt transparent, så det projekt er droppet. I stedet vil jeg bruge den med en blomstret top under og skabe lidt liv på den måde (:

Skjorte: 40,- Hat: 15;- Tubetørklæder á 40,-
Oven i fødselsdagsgaven til min bedre halvdel røg der en ekstra cowboyskjorte med - og så kan jeg jo også lige nuppe den, hæ hæ. Tørklædet har jeg allerede i petroleumsfarvet, og det sidder nærmest limet om min hals. Nu kan det få lidt aflastning, og jeg kan få outfits, der matcher lidt bedre, ha ha. Og så er jeg typen, der altid mister mine hatte (f.eks. i Tivoli - hvem kunne også vide, at hatte gik under betegnelsen løse genstande?!), så det handler om at hamstre, når de er billige - pt. har jeg 3 i sort og 1 i blå tilbage.


Kjole: 50,-. Top: 30,- Sko: 20,-
Og til sidst de ting, der ikke helt levede op til forventingerne. Kjolen er syet skævt, hvilket ikke er hensigtsmæssigt, når der nu er striber involveret. Toppen troede jeg, ville være sådan en løs model (stol aldrig på billederne, hø), men den vil min søster overtage, hun har den også i orange, hæ. Og skoene mente H&M åbenbart ikke, jeg måtte få, de var udsolgt, tsk. Selvom jeg kunne se dem på min ordrebekræftelses-ting helt indtil afgang, var de ikke med. H&M, få venligst styr på jeres lager, tak.

Nå, men alt i alt, fine fine ting, helt håbløse er H&M alligevel ikke (: Nu glæder jeg mig bare til bruge alle tingene - jeg er allerede godt igang ;)

5 kommentarer:

  1. Er du sikker på, at du ikke kan putte et bælte på den "skæve kjole" og så kan den bruges?
    Jeg har den selv i to farver, og den er virkelig lækker!

    SvarSlet
  2. Hvor er den sorte kjole fin til dig! :)

    SvarSlet
  3. Bolette: Tak for tippet, men jeg komme aldrig nogensinde til at få et bælte til at sidde der og blive siddende, desværre. Derimod overvejer jeg lidt at sy et bånd over (: Jeg har den nemlig også allerede i en anden farve, og jeg giver dig helt ret i hvor dejlige de er (:

    Natascha Maja: Tak, den er jeg også rigtig glad for (: Den kommer i hvert fald ikke til at samle støv på bøjlen (:

    SvarSlet
  4. Den sorte kjole er virkelig sød :D
    og den blå blonde ting ser også rigtig fint ud, jeg kunne også godt bruge et ekstra tørklæde, elsker allerede mit det petroliumsfarvede ;)

    SvarSlet
  5. Ja den glæder jeg mig til at have på :D Og jeg er også meget begejstret for mine :D

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)