fredag den 29. april 2011

Altså H&M

I går vidste jeg et lille smugkig på min seneste erhvervelse, og som det rigtig blev gættet, var det en blondeblazer fra H&M:


Den har længe haft mit navn skrevet på sig, men den oprindelige pris på 349,- (400 i butikkerne), var lige lovlig pebret. Da den blev sat ned til 200,-, havde jeg is i maven og tænkte, at det kunne gøres bedre, hø. Det skete så i går, hvor den var sat ned til 100 - jubii :D Den er bare lige til den lille side - men hvor nødvendigt er det, at kunne bevæge armene? -_- Den skal nok lige overvejes alligevel. Suk.

Ja toppen til venstre er mintgrøn, det kan I godt se, ikke?
Og øøøh - H&M har forresten 2 for 1 på udvalgte toppe, fandt jeg ud af i dag. Det skulle da lige testes, ikke? ;) En fin, mintgrøn basis T-shirt og den fineste, blå T-shirt med små, søde sløjfer langs halsen. Til den nette sum af 80 kr. for begge. Haps - basis bliver man jo nødt til at smide lidt penge efter, hæ hæ.

Men jeg har skam lavet andet end at bruge penge i dag. Der bliver set bryllup, og senere skal jeg til Banko på min arbejdsplads. Så jeg krydser lidt fingre på forhånd, ha ha. Jeg håber, I har en god fredag! (:

5 kommentarer:

  1. Så fint (: jeg gik hjem med hele to badedragter og en neon pink kjole :b

    SvarSlet
  2. Det er den blå, som jeg har købt i hvid, 1 for 1 pris :P hehe...
    Jeg kiggede også på en badedragt, men der var kun str. 40 tilbage, øv :(

    SvarSlet
  3. Camilla: Tak (: Uh ja, der var så meget godt :p Jeg kiggede også på den pinke kjole, den var sej ;)

    Natasia: Jeg har jo mine principper om aldrig at købe til fuld pris, ha ha ;) Men god smag, så kan vi matche ;)
    Jamen så må du da bare spise noget mere ;)

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med topppen, som du har på under blazeren ! Den er rigtig sød :)

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/
    _

    SvarSlet
  5. Nesta: Mange tak! (: Jeg er også helt vild med den, den er et af mine musthaves fra H&Ms garden Collection fra sidste år (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)