tirsdag den 19. april 2011

Jagten på en farvet blazer

Turen til de lokale genbrugsbutikker i går var ikke bare en uorganiseret skattejagt, vi havde skam klare mål (sådan da ;) ). En farvet blazer stod(/står) nemlig ret højt på min vil ha'-liste, så vi måtte da lige se, om vi kunne støve nogen op til billig penge:


Hvem var det, der sagde, at fine ting ikke hœnger på trœerne? ;) To blazere i fine farver (og lidt skygge på den ene, host) til 40 kroner stykket. Haps.
Og så må jeg desværre indrømme, at ovenstående ikke bare er en kunstnerisk udstilling, men rent faktisk har en praktisk funktion - hvorfor skal sådan noget genbrug altid lugte så... gammelt?! Hœ.

Men nu til godterne:


En helt lys pastelgul blazer, hvem kan sige nej til det? Ikke mig i hvert fald. Den er rigtig forårsfin, og jeg er sikker på, at den nok skal blive brugt flittigt.


Den her er sådan lidt skizofren, det ene øjeblik er den grå, og det andet er den sådan en mintgrøn-agtigt - jeg stemmer for den mintgrønne! Den er lidt mere oversize end den anden, så jeg blev jo næsten nødt til at nuppe dem begge.

I dag tror jeg, at jeg vil nyde det gode vejr (ja - igen ;) ), et smut på arbejde og så måske forbi den genbrugsbutik, der havde lukket i går. Tœnk hvis de nu havde en fin, himmelblå blazer. Eller lavendel. Eller... Altså jeg bliver jo næsten nødt til det!

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Det ser da ud til at være et super tilbud. Tror jeg skal ud og lure lidt i genbrugsbutikker. Tak for tippet :)


    Hilsen

    Monne
    Botanisk have
    http://weekendopholdikøbenhavn.dk

    SvarSlet
  3. Ja det synes jeg også (: God tur, det kan klart anbefales, hvis man har tålmodigheden til det (:
    Mvh. Stine (:

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine, og de ser godt ud på både dig og træerne, hah :D

    SvarSlet
  5. Ha ha, tak :D Hurra for genbrug og fine træer ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)