mandag den 11. april 2011

Gårsdagens

Tunika og T-shirt: Vero Moda. Badges: Accessorize. Leggings: Vila. Plateauballerinaer: Bilka 
Tada, så kom gårsdagens outfit. Jeg havde jo siddet inde det meste af dagen, så da jeg endelig skulle ud, blev det bare lige til en behagelig gang leggings og løs tunika - det var vel søndag ;)

Man kunne jo godt have taget et nyt billede af de der små-utydelige kager - men jeg skal i skole om lidt for snart, hæ.
Meeen jeg er jo pænt kageglad, så jeg havde piftet tunikaen op med et par badges, en muffin og en lagkage. Lige til at spise, hæ.

Men nu må jeg hellere få smurt en lille (stor!) madpakke, inden turen går til skole om lidt. Elsker at møde klokken 10 om mandagen (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)